Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sapunica se bliži kraju

Komentari (62) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 26 jun 2012 18:04
Vlada
Upravo tako, gospodine Vukadinoviću. Naši se ljudi previše primaju i "pale" na različite boje, pa im promakne suština. Radujem se promeni, ali daj Bože da nam ne presedne.
Preporuke:
112
2
2 utorak, 26 jun 2012 18:07
Gavrilo
Fala Bogu da ChedoMir nece biti deo te "vlade".
Sve druge kombinacije su manje opasne po Srbiju i Srbstvo.
Preporuke:
109
7
3 utorak, 26 jun 2012 18:12
.......
Baš kao što se tako može tumačiti i isticanje novog predsednika kako do sada iz Brisela „nije čuo ni jedan zahtev koji Srbija ne bi mogla da ispuni“. Nasuprot tome, ja mislim da je takvih zahteva već bilo isuviše i „staromodno“ verujem da bi, recimo, okretanje leđa Republici Srpskoj ili, pak, uklanjanje srpskih institucija na Kosmetu bilo podjednako skandalozno i neprihvatljivo bez obzira na to da li taj projekt sprovodili „plavi“, „crveni“ ili „žuti“.



Đorđe, ovim ste sve rekli. Nema se šta dodati ni oduzeti
Preporuke:
94
2
4 utorak, 26 jun 2012 18:16
pm
Kostunica dr Vojislav, Canak pogonski inzenjer Nenad, Jovanovic dramaturg Cedomir... i nisu za nasu vladu, svako iz jasnih razloga, makar i razlicitih.
Sta ce npr. prvi ponovo u vladi kad onu onako kukavno predade izdavsi radikale, itd.
Sta drugi, licki vojvodjaner srijemske provenijencije.
I sta treci, nije valjda da bi nam bio treca sreca, on onakav.
Preporuke:
42
32
5 utorak, 26 jun 2012 18:21
...
Sve čestitike g. Vukadinoviću na još jednoj odličnoj analizi. Nema ovde nigde ni principijelnosti ni patriotizma. I ja se pomalo pribojavam naprednjačkog kukavičjeg jajeta. Ali videćemo.
Preporuke:
68
8
6 utorak, 26 jun 2012 18:21
case
Briga Ruse za formiranje vlade u Srbiji.Rusi nemaju dovoljno jak interes i ćao.
Preporuke:
24
42
7 utorak, 26 jun 2012 18:21
Moravac
Analiza odlicna samo sto sapunice imaju lep zavrsetak ,a ovo mi sve vise lici na "Komendiju"
Preporuke:
59
1
8 utorak, 26 jun 2012 18:27
principi i mačkov rep
nemojte imati nikakvu dilemu oko toga da, šta god izjavljivali, zapravo svi pokušavaju da vladu naprave, to jest, da u vladu uđu i da u njoj zauzmu što bolje pozicije. A oni koji na kraju u tome ne budu uspeli saopštiće nam kako „nisu želeli da se odriču svojih principa“ i da „ovako sastavljena vlada neće sastaviti ni godinu dana“.

Baš tako. Guraju se, a oni koji iѕvise, biće kao bajagi da nisu ni hteli. Videli smo svi njihove "principijelnosti", svih redom.
Preporuke:
57
0
9 utorak, 26 jun 2012 19:14
Dušan
Đorđe Vukadinović je potpuno u pravu. Stalno neke priče o stranim faktorima i ambasadama, kao da ovi unutrašnji centri moći ne postoje ili nisu zainteresovani. Na njih smo potpuno zaboravili! Ko finansira najveće stranke, za čije interese? Jasno je da tajkuni stoje iza svega, jer sem LDP-a i DSS-a, koji su ispali iz kombinacija, kako je Đorđe odlično primetio, sve ostale stranke odgovaraju i Zapadu i Istoku. Šta je onda presudilo ako ne tajkuni?
Preporuke:
50
1
10 utorak, 26 jun 2012 19:31
Šešeljevac
Više ne postoje "naši". Sada postoje samo "svoji" koji su zapravo "njihovi". To je dokazan način da budu "svoji" a to je ujedno jedino što njih interesuje.
Preporuke:
53
0
11 utorak, 26 jun 2012 19:34
Radoznao
Pitanje autoru:
Zašto "Politika" danas reciklira tekst "Gužva na postolju", dole stoji datum 26.6.2012, iako je on objavljen 29.5?
Preporuke:
32
0
12 utorak, 26 jun 2012 19:41
NSPM web
Po objašnjenju ljudi iz Politike, radi se o tehničkoj grešci.

Srdačan pozdrav
Preporuke:
31
0
13 utorak, 26 jun 2012 19:43
Dijapazon
"Strani faktor" je na Blakanu popusio jer njihov najveci projekat NABUCCO, zbog koga je sve i radjeno pocevsi od Kosova pa na dalje, uopste nema sanse da zazivi. Sada im je sve jedno u sustini, jer im je osnovni cilj da ponovo izazovu nekakve sukobe i time sprece izgradju Juznog Toka i energetsku konsolidaciju Juzne Evrope i Rusije.
Preporuke:
46
0
14 utorak, 26 jun 2012 19:44
DS = SNS
DS = SNS
Tako jednostavno, a tako bolno. Pod uslovom da shvatiš. Ako ne shvatiš, bolje ti je. Tomofanaticima je lepo.
Preporuke:
47
11
15 utorak, 26 jun 2012 19:44
Peter RV
Slazem se sa Vukadinovicem, da je interes stranaca za srpsku vladu, ovoga puta -znatno opao. (nemam nikakvu 'inside information', jedino takvi slicni osjecaj). Kao sto Vukadinovic kaze, ni Ruse ni Amerikance, ne interesuje mnogo da 'srpska' vlada bude 'njihova'. Amerikancima, zbog toga sto nemaju vise ni koske da joj bace (a zadovoljni su sa 'status quo'), a Rusima bi donijela glavobolju zbog pretjeranih srpskih nada povodom Kosova (koje Rusi ne mogu ispunit, bez rata). Rusi vjerovatno ne vole Jovanovica, koji je, za razliku od Kostunice,ipak jedan doslijedni 'anti-Rus'. Nije mi jasno, medjutim, zasto Vukadinovic smatra da bi 'neutralni' Kostunica bio neprihvatljiv za Amerikance. Sto im je on zgrijesio od one daleke, vrlo djelimicne, paljevine ambasade?
Gresnici koji se pokaju su jos bolji vjernici. Ovo nam Nikolic dokazuje svakoga dana, zar ne?
Preporuke:
21
25
16 utorak, 26 jun 2012 19:57
ŽUTI KMER
Navodno, Rusi su maksimalno zalegli za vladu SNS-SPS-URS, naprednjaci sa svoje strane nude sve živo,


a vi kao znate iz u početku teksta pomenutih "dobro obaveštenih krugova" - da nisu. Hajte, molim vas...

neki imamo "treće oko", i to da Rusija odlučuje nama je sasvim jasno.

uostalom bio je i članak o tome u Novostima.
Preporuke:
7
32
17 utorak, 26 jun 2012 20:18
Vid
Pored Rusa i zapada eto, i ja sam prilično nezainteresovan za celu ovu komediju oko formiranja vlade. Jednostavno, jasno je da Srbija nema"igrače za ovu utakmicu" koju igramo, a koji bi mogli da nam donesu nekakav rezultat. pritom mislim pre svega na situaciju sa KiM, jer to je bez sumnje najbitnije pitanje i problem sa kojim se suočavamo. Nažalost, izgleda da tako ne misle i oni koji će formirati buduću vladu, ko god to bio. Mnogima od njih je KiM ustvari samo smetnja, tako da se stvarno bojim onoga što nas čeka. Tragično je što u ovako odsudnim mi teškim trenucima po državu i narod mi na čelu imamo klapu potpuno netalentovanih, sebičnih politikanata (nema tu političara), ali i to je rezultat negativne selekcije koja je kod nas prisutna decenijama unazad. Neko je ovde rekao, samo kad LDP nije ušao u vladu,bilo biu to pogubno za srpstvo. Objasnite mi razliku između Čede i Dačića?!Patriota Dačić bi da se "razgraniči" sa Šiptarima i time im da 90% KiM, a izdajnik Čeda bi im dao 100%.
Preporuke:
44
2
18 utorak, 26 jun 2012 20:36
Kiril
Nema vise visine(kao nekada)u Vukanovim komentarima.
Preporuke:
21
13
19 utorak, 26 jun 2012 20:48
Radosav
Sudeći po ovom sjajnom tekstu, nama nista neće biti bolje niti drugačije ni ako se Rusi angažuju oko formiranja vlade u onoj meri u kojoj je do sada zapad bio angažovan. Jer pozivaju odnosno guraju praktično iste stranke osim LDP-a i DSS-a. Ne kažem da se ne slažem sa napisanim, naprotiv, samo sam malo razočaran jer sam se nekako uvek adao da će sa Rusima biti bolje.
Preporuke:
12
8
20 utorak, 26 jun 2012 20:59
Metodije
DJ.Vukadinovic je odlican,nikada bolji!!!
Preporuke:
17
18
21 utorak, 26 jun 2012 21:08
Vladimir Dž
Ja sam hteo da pitam gospodu urednike, da li oni uopšte misle da je umesno pisati o tome da se svet sprema na još veću integraciju. Imamo tekst u Politici pod naslovom “Podelom do ujedinjenja EU“ gde se u uvodnom delu kažePreobraženju Evropske unije, zajednice 27 suverenih država kontinenta, u Savez (sjedinjenih) evropskih država nema alternative, sažeti je zaključak izjava za „Politiku” šefova diplomatija Nemačke, Austrije i LuksemburMene recimo uopšte ne interesuje ko će biti u sastavu nove vlade jer su svi odreda za pristupanje EU tako da se oni neće ništa ni pitati kako će se voditi ovaj deo Evrope. Po meni je ovo sve potpuno deplasirano i neproduktivno razmišljati o tome.Da li vi Gosp Vukadinoviću imate neki stav o budućoj evropskoj federaciji? Ili pak prepuštate nama da i dalje o tome upozoravamo dok vi našu scenu razobličujete?Možda ja nisam u pravu, možda je bitnije da razlučimo da li će biti DS+SPS+LDP ili SNS+SPS+URS. Meni svaki ovaj sabirak daje isto.
Preporuke:
22
6
22 utorak, 26 jun 2012 21:42
Dušan
@ Vladimir Dž

Vi niste izneli nijednu primedbu na sam tekst, nego zamerate što se piše o toj temi (formiranju vlade), a ne o nekoj drugoj (ujedinjenju EU). Ni ovo poslednje nije na mestu jer je Đ. Vukadinović već pisao o tome o čemu pričate, a na sajtu imate nekoliko novijih tekstova takođe posvećenih istoj temi.
Preporuke:
18
4
23 utorak, 26 jun 2012 21:51
Biljana Nikolić
Sapunica ulaѕi u novu seѕonu jer narod je tako hteo na iѕborima.

Sapunici se ne vidi kraj, još joj je gledanost na prvom mestu, mada gledaoce oči peku od mehurića iѕ sapunice.

Nemojte eventualnu smenu glumaca u sapunici iѕjednačavati sa ѕavršetkom sapunice - Ustav je još na snazi, ako on padne, pada i poslednja klapa u sapunici.
Preporuke:
38
2
24 utorak, 26 jun 2012 23:03
Šešeljevac @ Vladimir Dž
Buduća evropska federacija će (ako je bude) biti tvorevina à la federacija, ili srpski rečeno, nazovi federacija. Radi se zapravo o "federalizmu projekata" a ne o političkoj, ekonomskoj i socijalnoj homogenizaciji EU. Naime, ne predviđa se postojanje evropskih političkih partija, evropskih minimalnih nadnica, evropskih penzija - da navedem samo ono što interesuje prosečnog građanina.
Osim toga, ta tvorevina neće imati osnovne prerogative države - evropsku vojsku i evropsku spoljnu politiku. Čak i uz herojsku pretpostavku da baronicu Ešton tretiramo kao dokaz postojanja evropske diplomatije, ostaje pitanje odbrane. V.Britanija je već stavila do znanja da joj ne pada na pamet da postane deo te nazovi federacije, a pošto su Engleska i Francuska jedine dve članice EU koje imaju relativno respektabilne armije, to je jasno da će ta buduća "federacija" ostati džinovsko tržište sa džinovskom birokratijom. Nikakve zastave, himne,Rompuji i Eštonke ne mogu to izmeniti.
Preporuke:
14
0
25 utorak, 26 jun 2012 23:05
a gde je tu rešenje
Utiče ovaj,ne utiče onaj, grabe se pozicije, takođe se i nude itd. Kvalitet ljudi, konkretni planovi i potezi koji bi označili izlazak iz duboku krize se uopšte ne pominju. Naša politička klasa je sastavljena od gomile neozbiljnih likova koji nisu dostojni svojih godina a kamoli odgovornisti koji već godinama imaju.To dugo traje. I dokle tako?
Preporuke:
8
0
26 utorak, 26 jun 2012 23:08
MP
Apsolutno tačna konstatacija o pravim pobednicima. Rekao bih da je to Pirova pobeda.Odlično urađen posao BT savetničkog tima o maloj izlaznosti i što većem broju patuljastih partija u Skupštini je uspeo.Kolateralna šteta bio je gubitak vrha vlasti.Mesto predsednika Republike,od Zapada priznatog kao LEGALNO izabranog.Taj gubitak znači da sada postoji Svetionik sa koga se JAVNO mogu osvetliti svi segmenti srpske političko kriminalne krčme.Sada,posle izbora počelo je javno objavljivanje pravog stanja u Srbiji,pogotovo u finansijskom sektoru.Profesor Zec i Nebojiša Katić ogoleli su pred višemilionskim auditorijumom besmisao siustemsko-privrenog stanja Srbije.Bilo koja izabrana Vlada brzo će se suočiti sa ogromnim nezadovoljstvom i novim izborima.Da su građani pre dva meseca znali za činjenice o skorom krahu zdravstvenog sistema,rezultati izbora bili bi znatno drugačiji.Zato smatram da su sadašnji ,od Đorđa identifikovani pobednici,to zapravo samo trenutno. Na sledećim skorim izborima im je kraj.
Preporuke:
13
1
27 utorak, 26 jun 2012 23:19
Zdravko
Izvanredni Ljubomir Kljkić je u svojoj knjizi "Kolaps Srbije i korisni idioti" naveo jedan vrlo intrigantan pojam koji se zove "lažna zastava". Naime, kuhari aranžeri, svetske političke scene, Amerikanci, odnosno njihovi Instituti i Fondacije, odavno su ustanovili ovaj pojam. Parafraziraću, radi se o ko ufol alternativnim opcijama, ustvari dimnim bombama za zamagljivanje. Princip, dokazan u praksi, na terenu, upalio je i u Srbiji. Lažna zastava je SNS odnosno Toma Nikolić, i to dokazuje svakim danom. Glavni cilj, ukidanje Radikala, je ostvaren, tako da sada čak ni u Skupštinskim prenosima, narod neće moći da čuje ovaj nejaki, glas razuma. Zalud se Vojvoda iz sužanjstva, upeo iz petnih žila da otvori oči narodu. Dimna bomba je odradila svoje a Toma ponio lažnu zastavu promjena. Na stranu ostaje pitanje zašto i kako je ovaj čovjek ponio tu zastavu. Čast mnogim članovima i simpatizerima naprednjaka, ima tu i pametnih i promućurnih ljudi, časnih i poštenih ali zavedenih. General Delić je to i shvatio!
Preporuke:
18
2
28 utorak, 26 jun 2012 23:29
Voja
U svom tekstu ste napisali nešto što čini jako bitan delić ovog našeg mozaika i što je, meni lično, pomoglo da shvatim zbog čega se neki procesi, kojih sam svesan ali čiji uzrok nisam znao, dešavaju. Iskreno Vam hvala i srdačan pozdrav.
Preporuke:
5
1
29 utorak, 26 jun 2012 23:38
Vladimir Dž
@Dušan – a kakvu bi trebao primedbu da iznesem kad sam autor kaže da njega interesuje kakvu će politiku vlada da vodi, ne personalna pitanja. Pa ako je to proevropska vlada onda je vrlo lako naći odgovor – politika će biti ona koju MMF zacrta kad ih pozovemo da nam daju novu pozajmicu. Neznam šta je tu nejasno.

Voleo bi da mi nađete bilo koji tekst gde on piše o čvršćem povezivanju EU. Zapravo, bilo kog autora bilo kada. Mnogo sam više na stranim sajtovima i vidim da je to tamo hit tema već godinama a kod nas se još uvek pitamo da li će budući premijer moći da vodi politiku bez odobrenja MMFa. Našao sam jedan autorov pasus koji može da se tumači različito.

Elem, ako Mađarska tako prolazi, ako se sa Grčkom radi ovo što se radi, možemo samo zamisliti šta bi tek bilo sa Srbijom ukoliko bi jednog dana ušla u Uniju i ukoliko bi kojim slučajem pokušala da vodi samostalniju nacionalnu politiku.

Recimo ja bi mogao da zaključim da je bolje slušati naredbe inače će biti strašno. Tačka.
Preporuke:
5
5
30 utorak, 26 jun 2012 23:42
student
Što kaže on vinar Živković izbori u Srbiji su konkures za 30.000 radnih mesta.Srbija je postala najobičnija partijska država,svaki treći čovek je učlanjen u nekoj stranci a svi sa istim ciljem da sebi obezbede bolji život.Fakultet je izgubio smisao,jer sad je bolje da se učlaniš u neku stranku i lagano nosiš zastavice,skupljaš potpise,deliš upaljače i olovke,kroz pet godina u najgorem slučaju možeš raditi u svojoj mesnoj zajednici,a znam za ove koji čine vlast u nekoj opštini primaju svaki mesec 30.000 din.a ne rade ništa,plus može još da se nagrebe.Iz politike u Srbiji niko ne izlazi,jedino ako bude uhapšen ili umre,treće ne postoji.Sva javna preduzeća u Srbiji moraju da se privatizuju.
Preporuke:
11
0
31 utorak, 26 jun 2012 23:48
Nemanja
Stranci se ovog puta mnogo manje mešaju u sastavljanje vlade jer su svesni da su uništili SRS,a DSS sveli na svega 7% glasova. Njih sad i ne zanima ko će formirati vladu jer sve stranke koje su u parlamentu, osim pomenutog DSS-a, vode istu politiku.
Preporuke:
22
2
32 utorak, 26 jun 2012 23:52
Rin o-o to
Po meni nije nedoumica da li je u pitanju „strani faktor“ ili su tajkuni. Pa tajkuni su ovde „strani faktor“. Možda to nisu u Rusiji ali ovde jesu. Da bi postali održivi tajkuni za to je (kao i za sve) potrebno odobrenje „stranog faktora“. Ključno je, mislim da i G. Vukadinović to kaže, a to je da ovde ideja ne sme da prođe (koja je suprotna interesima „stranog faktora“) a sve ostalo je dozvoljeno u „maloj bari...“ u kojoj je „najbitnije“ ko su „naši“? Ideja koja se zove: bolje za Srbiju i njene nacionalne interese je zabranjena a u ovom akvarijumu broj pirana je nebitan samo da iz njega ne curi voda, da im valjda nepokvasi tepih. Pedantno, za ponos i za ukras ovo služi moderatorima sudbine ovog naroda. Sve je „strani faktor“ a tek sekundarno kao proizvod toga isplivava naše blato!
Preporuke:
10
0
33 sreda, 27 jun 2012 01:29
Gordana
Odskora sam , zaista, nezainteresovana za sastav vlade. Sta to treba da bude razlicito sa ovim igracima?NAJVAZNIJE SE VEC DESILO - DINKIC JE , USVAKOJ MOGUCOJ VARIJANTI, PONOVO OTEO SVE PARE!!!!!OPET KOZA CUVA KUPUS!Nemamo sta da ocekujemo.Dali ce dodatno da nas zaduzi ili ce Rusi da daju pare, njemu i pajtasima je sve jedno.Taj covek nas sistematski i kontinuirano unistava od 2000-te godine, i nema ko da ga SPRECI u tome. NEVEROVATNO!Ostalo je jos da proda i profucka EPS, Telekom i Komercijalnu banku, pa se posle toga vise nece interesovati za ulazak u vlade, jer ih vise ni nece biti!Svira, covek ,po Nisu! Zavrsio poso pa slavi!
Preporuke:
11
0
34 sreda, 27 jun 2012 02:42
Simana
Kad pomislim samo da ce u svakoj kombinaciji onaj nesrecni Zarko Obradovic ostati ministar i prosvete i nauke (znam da je on takav kakav je i previse srecan a ovo "nesrecni" upravo to i znaci- srecni i presrecni ... a lukavi ministar), pitam se sta li cemo i kako cemo mi i dale sa njim i s njim jednakima - gorim od gorega.
Preporuke:
10
0
35 sreda, 27 jun 2012 04:02
Svetislav Kostić
@ Dušane! Vi Vladimira DŽ.niste shvatili. Vladimir DŽ jedan je ne samo visoko obrazovani savremenik, nego rijetko dobro obavješrenih učesnika u debatama. Autor autorskog teksta s pravom ne prima ozbiljno višenedeljnu igru sa obrazovanjem vlade. Po meni ni u ovoj garnituri neće se naći nijedan srpski patriot u konvencijalnom smislu. Ovo je zapravo pravo vrijeme da se raščistee računi. Ali i u ovoj vladi svi od reda nisu ništa manje jeftini kariijeristi na djelu. Zapad to zna i zto ne brine brigu.
Preporuke:
9
1
36 sreda, 27 jun 2012 04:27
Danilo-1 dio
Ne bih,ni u kom slucaju,ovaj postizborni period biranja Vlade Srbije nazvao sapunicom,niti bih minimizirao ovaj proces,niti bih rekao da se EU i SAD manje aktivno mjesaju u sastav srpske Vlade.Situacija je komplikovanija nego sto se moze misliti.Kako onda objasniti da EU i SAD jasno kazu da nece saradjivati sa Vladom u kojoj je Kostunica,zasto Hilari,pa Svedska,pa Njemacka,pa V.Britanija (Bler) svakodnevno lobiraju za priznavanje tkz.drzave Kosovo i svakodbevno dolaze na KosMet?Zasto pucaju po Srbima na sjeveru KosMeta?Kaze g-din Vukadinovic da je po njihovoj proceni najvazniji posao vec zavrsen i da su sada u pitanju samo finese i nijanse.Nista oni nisu zavrsili g-dine Vukadinovicu,ama bas nista.
Preporuke:
16
0
37 sreda, 27 jun 2012 04:46
Danilo-2 dio
Priznavanje tkz.drzave Kosovo im nije uspjelo,Rez 1244 i dalje stoji,iako su imali namjeru da je zamjene nekom drugom.
A,sta ce sa srpskim narodom na KosMetu,g-dine Vukadinovicu?Vrlo gadna stvar,niti ih mogu protjerati,niti,ne daj Boze,pobiti.

Vise su nezavisne R.Srpska,ili Abhazija i J.Osetija,iako ih niko nije priznao.

Prijem Srbije u NATO nije uspio,kao sto im nece uspjeti,kako je Cobel rekao,odvajanje Vojvodine i Raske.
Republika Srpska im ostaje nerijesen slucaj u koju se sve vise odomacuju Rusi.

Ako Srbija ostane izvan NATO-a,sve baze i raketni stitovi u Rumuniji i Bugarskoj im padaju u vodu,jer im iza ledja ostaje "crna rupa" sa mogucom ruskom bazom u Nisu.

Nista to nije naivno.

Sa Crnom Gorom igraju igru toplo-hladno,cas ih napadaju,a cas hvale ne bi li ih uvukli u NATO,a Srbiji i R.Srpskoj zatvorili izlaz na more.Neki dan je u Podgorici bila delegacija NATO-a,a zapadni politicari ne izbivaju iz nje.

Srbija je u jednoj velikoj i teskoj globalnoj utakmici.
Preporuke:
25
0
38 sreda, 27 jun 2012 07:21
Jasna Simonović
Izvinite, a ko su "plavi"?Meni uopšte nije jasno zašto se formira vlada kad uopšte nema šta da radi, odn. na sceni su ulični zakoni jer hiperprodukcija nerazumnih prirepaka zakona zahteva ljude od morala i znanja....U političkim strankama mislim da nema kvalitetnih, mislim učenih i sa iskustvom, ljudi ni za odbor neke mesne zajednice, a kamoli za ozbiljnu vladu...barem se ne vide na "konkursnoj listi"!...sve najbolje...
Preporuke:
8
0
39 sreda, 27 jun 2012 07:46
Danko B. Marin
Ti NAŠI koji dođu na vlast moraće da reše NAŠ(EU!!) problem koji je zacrtala EU,a Vensan Dežer naglasio: 24 privatizacije! Naša ili tuđa EU zna da se radi o visokoj korupciji ... Lako će EU sebi u Srbiji dići popularnost,teško će se NAŠI korumpirani političari odlučiti kako da odseku granu sa koje nam pevaju o svojoj izuzetnoj misiji,o svom izuzeću iz zakona!
Preporuke:
7
0
40 sreda, 27 jun 2012 07:58
Mehur i mehurići......
@Biljana............ulaѕi u novu seѕonu.......Šta bi sada, .... trebalo da vas opominjem kako gramatički pravilno niste u stanju napisati reč? Forstellung......Vorstellung.Ne pripadate li i vi ovoj sapunici?
Preporuke:
2
3
41 sreda, 27 jun 2012 09:11
Danilo
@Zdravko,

Pobogu covjece,o cemu vi pricate,pa SRS je bila na izborima,pa sto narod nije glasao za njih.
I Nikolic je bio u SRS pa je redovno gubio izbore od Tadica i zato je mijenjao taktiku i formirao novu stranku,koju danas podrzava Putin i cak nudi novac za formiranje Vlade SNS-SPS.
A Kostunica daje podrsku Nikolicu,kako to objasnjavate?
DSS je patriotska stranka,pa sta,jedva 7 %.

Dakle,po vama,i jos po mnogima,SNS je izdajnicka stranka,kao i DS i LDP,sto,prema vasem misljenju,govori da je 90 srpskih glasaca izdajnicki raspolozeno.
Pa,ako tako mislite,onda vam nista drugo ne preostaje nego da mijenjate narod,kao Gavrilo u filmu "Tri karte za Holivud".
Preporuke:
11
5
42 sreda, 27 jun 2012 09:33
ŽUTI KMER
Navodno, Rusi su maksimalno zalegli za vladu SNS-SPS-URS"Slučajno" će biti sastavljena baš pomenuta vlada."Slučajno" konzunim baš sada napušta ambasadorsko mesto...Konuzin: Uskoro odlazim iz BeogradaPolitika, 06:00, 27.06.2012.Ruski ambasador je rekao da Srbiju vidi kao zemlju koja prolazi kroz period transformacijeAleksandar Konuzin, odlazak, Beograd, napušta, ambasador Rusije
Preporuke:
0
1
43 sreda, 27 jun 2012 09:39
@Danilo@Zdravko
Pobogu čoveče, zar Vi niste čuli za stvari kao što su zastrašivanja, iznurivanja,"stavljanja do znanja", upozorenja,otvorena ili prikrivena ucenjivanja, štapovi i šargarepe... ukratko manipulacije javnim mnjenjem dovedene do savršenstva?
Preporuke:
11
3
44 sreda, 27 jun 2012 10:23
poenta
"tumačiti i isticanje novog predsednika kako do sada iz Brisela „nije čuo ni jedan zahtev koji Srbija ne bi mogla da ispuni“. Nasuprot tome, ja mislim da je takvih zahteva već bilo isuviše i „staromodno“ verujem da bi, recimo, okretanje leđa Republici Srpskoj ili, pak, uklanjanje srpskih institucija na Kosmetu bilo podjednako skandalozno i neprihvatljivo bez obzira na to da li taj projekt sprovodili „plavi“, „crveni“ ili „žuti“."
Ovo je ključno. I dok to ne shvatimo neće biti boljitka. I uvek ćemo se iznova paliti kao "mladi majmuni" i upadati u već pripremljene šeme za naivne.
Preporuke:
5
0
45 sreda, 27 jun 2012 10:24
Žiko
Predstoje teški dani. Narod nezadovoljan a ćuti, čini mi se pritjeran uza zid. Ukoliko vlada bude vodila politiku koja vraća dostojanstvo čovjeku narod će najvjerovatnije da ćuti i dalje i da pokuša da izdrži. Vraćanje dostojanstva i obraza za sada će biti dovoljno da se odlučno odupre pritiscima i da se po pitanju Kosova kaže NE, bar što se sjevernog dijela tiče a to je i neka realnost koju moramo shvatiti jer nismo Rusija a niti bi ona zbog toga išla u sukob sa bilo kim u Evropi ili sa Amerikom. Sjever bi se mogao izvući. Narod je gladan ali u ovom slučaju glad će izdržati zarad malo dostojanstva. Biće potrebno mudrosti, zapad će malo zatezati ali na kraju ima i on interese ovde i kasnije bi mogao ovde nešto i da uloži, pored Rusa naravno. Zarad sebe moramo koketirati i sa jednim i sa drugim....ali ostati svoji na svome. Politiku prema susjedima promjeniti, bez poniznosti sa njima. Republiku Srpsku maksimalno podržati i graditi i dalje čvršće odnose. Od ex YU makar nju smo zaslužili.
Preporuke:
7
0
46 sreda, 27 jun 2012 11:14
Nimbus
Jeste li primetili da je Vojvodina "otišla"?
Preporuke:
6
1
47 sreda, 27 jun 2012 11:32
Lapovac
To što smo zabrljali na poslednjim izborima neće baš tako lako da se popravi. Zato braćo Srbi, državljani Srbije ćutite i trpite, pa na sledećim izborima malo više pameti u glavu.
Preporuke:
8
1
48 sreda, 27 jun 2012 11:36
Biljana Nikolić@Mehur i mehurići......
Mešanje latiničnih i ćiriličnih slova (u mom slučaju prilikom upotrebe tastature), spada u pravopisne greške, ne u gramatičke.

Eto, opet ste nešto naučili, prvi put o nemačkoj fonetici i pravopisu, sad o srpskom pravopisu.
Preporuke:
11
0
49 sreda, 27 jun 2012 11:49
brm
odličan tekst o virtuelnoj stvarnosti..
međutim u pravoj stvarnosti birači su podeljeni u dva bloka - neoliberalni i antineoliberalni, a po klasičnom na desnicu i na levicu...
a) izjasnili su se nedvosmilsneo protiv i DS i SNS-a i URS-a i LDP-a jer su dobili mnooogo manje glasova od očekivanih, izjasnili su se generalno protiv neoliberalnog koncepta (uspeh belih listića, NOPO, SPS koji je eksplodirao na "državisztičku"/nacionalnu žvaku, DSSa koji je dobio zapanjuće glasova na onako debilnu kampanju, uvek uzornih nacionalista Mađara...)
b) na izborima je apsolutno trijumfovala desnica

bazična volja birača gazi se
a) glede antineoliberalizma svakim učešćem DS-a URS-a i LDP-a u vlasti
b) glede katastrofe levice učešćem a pogotovo ovakvom nabeđenom važnošću SPS-a i idejom da se stranci koja NIJE pobedila DS, predvođenom Tadićem koji je katatrsofalno poražen na izborima uopšte poveri mandata..
mislim da je glavno pitanje a što mi uopšte glasamo kad se čini tačno suprotno našoj volji.
Preporuke:
7
3
50 sreda, 27 jun 2012 12:49
Srba 2012
Da li Srbija uopste ima vise politicku elitu? Za koga su Srbi na poslednjim izborima glasali? Paradoksalno je da je onaj koji je najvise profitirao najgori igrac, a eto sada je on u poziciji da se poigrava ,flertuje,odugovlaci sa odlukom. Mozda je njegova uloga vec unapred izrezirana u nekim tamo kuloarima. Mozda je krajnji ishod ipak formiranje DS-SNS vlade(sto je cilj Zapada) ali prethodno mora da se iscrpu sve moguce i nemoguce konbinacije i opcije.Mi vise i nismo u poziciji da nesto promenimo jer smo i sami letargicni, lenji , sebicni i umorni ,strasno umorni ,od svega sto nam se dogadjalo godinama... Da li ce nas bankrot zemlje kome smo svakim danom sve blizi naterati da trazimo nova resenja?
Preporuke:
4
1
51 sreda, 27 jun 2012 13:00
Manasko
Izgleda da će svoje minulo bahato ponašanje DS platiti gubitkom vlasti, rekao bih, potpuno zasluženo. Medjutim, zabrinjava me ponudjena alternativa. Naime, srpska politicka elita je neoprostivo losa (najblaže receno), nema nijednog politickog subjekta koji bi ulio malo nade prosecnom srbinu. Ali, nemojmo se zavaravati, od svih losih, najmanje losi su ovi iz DS-a. Ponavljam najmanje loši, ipak su na vrhu političkog otpada.
Pa ko nam je kriv kad nismo uspeli, za predhodnih 10-15 god. da iznjedrimo nijednog čoveka dostojnog poštovanja, koji bi, uzgred, hteo da se lati politike i pri tom ne dobije bas debeo djon na obrazu. Ubedjen sam da se takav rodio u vreme komunizma i sada sa svojih 30-50god. veme mu je da se politicki promovise, šta li ga sprečava?
Vraćam se na temu, mali smo narod, mala država, ali zar baš ne mozemo bolje "use i u svoje kljuse", moramo li da se priklonimo ovim velikim, pa ko moze da nas voli više do nas samih?
Preporuke:
5
1
52 sreda, 27 jun 2012 14:30
Svetislav Kostić
@ Danilo Zdravku (sreda, 27. juna, 09:11 č.)

Danilo: od vas gola demagogija kada Zdravku imputirate (mada ga ne optužujete) da su "90 posto birača izdajice" jer nisu glasali za dokazane patriotske stranke, a to su, tvrdim, jedino i dokazano SRS i DSS Koštunice. Ovdje jedan citat na tu temu Koste Čavoskog iz njegove studije na 8 stranica od 15 oktobra 2010.

"Demokratija predstavlja kompromis između minimalne mudrosti i neodgovorne gluposti. Ako u tom kompromisu prevlada neodgovorna glupost "PROSTOG SVETA", koju zloupotrebljavaju moralno neodgovorne stranačke vođe, demokratija se preobraća u ohlokratiju – vladavinu ološa".

Danilo: Taj, od Koste Čavoskog pomenuti prosti svet, nije izdajnik, nego neodgovorni, neprosvjećeni i glup: Jer podložan indoktrisanju i manipulacijama. U tom pogledu srpski birač može da se poredi sa njemačkim biračem iz godine 1933 u prošlom vijeku. A i posljedice slične: I Njemačka i Srbija teritorije izgubile.
Preporuke:
6
0
53 sreda, 27 jun 2012 15:57
Jasna*
"Navodno ovog puta Rusi su najvise zalegli da se formira vlada"
Meni se cini da to nije bas navodno.To sto je Dacic u poslednje vreme trckao u Rusiju,nece biti da je bas sad resio da je obilazi kao turista!
Preporuke:
7
7
54 sreda, 27 jun 2012 17:51
Vladimir Dž
@Kostić – Slažem se. Vreme je da se podvuče crta i napravi jasna projekcija kuda idemo kao narod i da se politički odredimo naspram onog kako globalisti kroje svet.

Čitajući mnoge strane autore koji su ujedno prave patriote, vidim da su odavno postavili liniju razgraničenja: da li si za predaju nacionalnog suveriniteta ili si pak pragmata, karijerista, sebičnjak. Tu nema dileme.

Mlatimo praznu slamu oko pitanja koja su nebitna. SNS koji se deklerišu kao patriotska partija ulazi u koaliciju sa URS koji su globalisti bez premca. Ja to sebi nikad nebi mogao da dopustim, verovatno zbog obraza i časti. U filmu Težina lanaca američki i kanadski antiglobalisti govore ko su dinkićevci, pa i pored toga SNS smatra da su oni OK.

@Šešeljevac – razumem vašu dobru nameru ali veoma grešite. Čitajući stranu istoriju nikad nisam naišao da su velmože i oligarsi želeli delimičnu ili ograničenu vlast. Za njih nema kraja. Za njih je sve ili ništa. Ovo danas što mi vidimo su koraci u tom pravcu.
Preporuke:
5
0
55 sreda, 27 jun 2012 20:20
Zdravko&Danilo
Gospodine Danilo, ja bi bio presrećan da ste vi u pravu a ja prestrašeni demagog. I ja navijam za vas i vaše stavove, ali gledajte šta se događa na terenu. Ostavljam mogućnost, da se ponovi slučaj Milorada Dodika. On je došao na vlast u Republici Srpskoj na SFORovim tenkovima. Bio miljenik Zapada, nada i uzdanica. Ali je preokrenuo ćurak naopako i sad ga nema čak ni u Vikiliksovim depešama. Ima ali u negativnim konotacijama, za njih. Ako to ponovi Toma Nikolić, skidamo kapu i ginemo za njega. Ali, ne vjerujem da je Imperija baš toliko veslo sisala. A da je Vojvoda toliko neobavješten. Ili je dobar glumac. Ako je ovo, sve u svemu, veliki dribling Srpske Radikalne Stranke. Onda su stratezi ove bitke veliki, stvarno veliki Srbi. Onda su odigrali na "lažnim zastavama" damin gambit. I dobili prvu bitku, došli na vlast. Vrijeme je pred nama, treba biti optimista uprkos mraku koji nas opkoljava. Možda sijevne i obasja.
Preporuke:
10
0
56 sreda, 27 jun 2012 20:43
Danilo
@ Svetislav Kostic,

G-dine Svetislave,vi znate koliko vas cijenim i dijelim vase misljenje.

Nisam ja prosipao demagogiju,nego sam samo htio odgovoriti onima koji pronose pricu da je Nikolic izdajnik,kao i Tadic.
Ja tvrdim da Nikolic nije izdajnik i da je narod,dajuci njemu glasove,napravio pravu stvar,poslavsi Tadica u aut.

Slazem se sa rijecima Cavoskog,koje vi navodite.Narod moze biti,u pojedinim momentima,manipulisan i neodgovoran,ali zasto?Zato sto biva pritisnut sa svih strana,ek.sankcijama,ratovima,bijedom,prijetnjama itd,ali to ne traje vjecno,cim se narod osjeti iole sigurnijim,manje pritisnutim,on izrazi pravo misljenje,kao sto je bilo na posljednjim izborima.

I jos nesto u vezi SRS i Seselja.Vi,Svetislave, znate koliko smo mi u Srpskoj obozavali Seselja,njegovu inteligenciju,patriotizam,ali isto tako,moramo shvatiti da Seselj ne moze biti drzavnik,njegov rjecnik je,ponekad,toliko vulgaran da ga diskredituje kao ozbiljnog politicara.
Zato je Tomo formirao SNS.
Preporuke:
3
3
57 sreda, 27 jun 2012 22:43
@Danilo@Svetislav Kostić
Po Vama narod može biti izmanipulisan kad je pritisnut pretnjama a na poslednjim izborima je izrazio svoje pravo mišljenje.
To bi onda značilo da nam više niko i ništa ne preti. Konačno možemo biti mirni. Problem Kosova, Vojvodine, Raške više ne postoje i niko više ne utiče na javno mnjenje u Srbiji i ne pokušava da te probleme reši na štetu Srbije. Bilo bi lepo da je tako, ali nije.

I drugo, priznajete da je Šešelj veliki patriota i superiorno inteligentan ali eto, ponekad se malo nezgodno izražava. A za ozbiljnog političara je po Vama najvažnije da ima lepe manire i da bude slatkorečiv. Počev od Aleksandra Makedonskog preko Napoleona do našeg knjaza Miloša, niko od velikih državnika nije patio od lepih manira.Stvarali su države i carstva a za lepe manire ih nije bilo briga. Naprotiv.
Preporuke:
5
4
58 sreda, 27 jun 2012 23:13
Danilo
@ Svetislav Kostic,

G-dine Svetislave,ne zelim se s vama nadmudrivati,ali vam moram reci da ovo sada ipak nisu devedesete godine,kada je SAD i EU hegemonija bila na vrhuncu.Sada su druga vremena,problema ima,naravno,ali ovo nije vrijeme za ek.sankcije,bombardovanje itd.Rusija je ojacala,ravnoteza se uspostavlja i narod Srbije je svjestan toga,to se vidi u svakodnevnom zivotu.Srbija je malo odahnula,Srpska isto,sada su tu i Rusi kojih nije bilo devedesetih i upravo zbog te cinjenice smo i bili agresovani na svaki moguci nacin.
Sto se tice Seselja,opet vam kazem nije ovo vrijeme ni Aleksandra Velikog,ni Napoleona ni Dzingis Kana,niti ljudozdera,ako hoces.
Ne kazem ja da politicar mora biti snishodljiv i nemojte mi stavljati u usta sto nisam rekao,ali treba biti u najmanju ruku kulturan sa rijecnikom koji nikoga ne vrijedja,a neslaganje se moze izraziti u diplomatskom kodeksu ponasanja.
Uostalom,evo kako je Seselj prosao na izborima sto je najbolji barometar njegove popularnosti.
Preporuke:
2
1
59 četvrtak, 28 jun 2012 00:55
Rin o-o to
Prosto je neverovatno da se Vojislavu Šešelju ovde nalaze mane i od njega traži taktičnost u situaciji kada samo njemu namenjen pritvor (i nikome drugom u „savremenom svetu“) traje deset godina bez presude! „Savremeni svet“ je ovde samo sinonim za tehnološku savremenost. U svemu drugom je brutalno antihuman i civilizacijski retrogradan. Pitanje je samo da li će se zaustaviti na robovlasničkom stepeniku. Dakle, nekritično merenje u Srba više nije samo situacioni proizvedeni sindrom (propagandom). To merenje je postalo deo pomerenog habitusa. Pominjanje Šešelja treba da bude resurs za afirmaciju herojstva u ovom narodu a ne prilika za šamaranje decenijski vezanog i ne- običnog čoveka, uz to još i Srbina. Taj gubitak takta za važno, važnije i najvažnije je adut napred pomenutog planiranog pomeranja i propagande. Još kad se ovde racionalizuje onda im niko ne može osporiti da uspevaju u planiranom.
Preporuke:
5
0
60 četvrtak, 28 jun 2012 09:16
Danilo
@ Rin o-o to,

G-dine,izvinjavam se,iako se ne obracate meni,osjecam se prozvanim u vezi Dr V.Seselja,pa vam moram reci da sam,jos od ratnih dana,bio veliki postovalac Dr Seselja i da evo vec 10 godina saucestvujem u njegovim mukama i herojskom drzanju u Hagu.On je dokaz nepobjedivosti srpstva,otpora fasistickom IV Rajhu i najzlocinackijoj Imperiji svih vremena.
Redovno pratim sudjenje,molim se Bogu za njegovo zdravlje i da vec jednom izidje na slobodu.

Druga je stvar sto sam misljenja da Seselj ne moze biti drzavnik.Evo vidimo da EU i SAD otvoreno kazu da nece saradjivati sa Vladom Srbije u kojoj bi se nalazio Kostunica.
Meni je bilo jako zao kad sam vidio da SRS nije presao cenzus,to je bilo strasno,narod ih je ostavio na cjedilu,ali treba se upitati zasto je to tako?Zasto narod nece Seselja i SRS?Zasto?

Mozda sto je predizbornu kampanju povjerio supruzi umjesto Martinovicu,tako kazu neki radikali.

Nikolica podrzava Moskva,a Seselja takodje,gdje je onda greska?
Preporuke:
2
2
61 petak, 29 jun 2012 03:03
Svetislav Kostić
Prijateljima - Vladimiru DŽ. i Danilu zahvaljujem na njihovoj pažnji. A Kod Danila se izvinjavam da sam se zaboravio u tonu. Inače Danila i njegov tekstove veoma cijenim i nikda ne propustim da ne pročitam Danilove stavove i viđenja. Odjedared sjećam dašak slobodnoumlja. Najvažnije da Tadić ne ne pozira iz dana u dan. A Nikolić je ipak sin svoje rodne grude Srbije.
Preporuke:
2
0
62 utorak, 03 jul 2012 20:40
Slobodan
Predstoje nam teški dani i to nezavisno od toga koje će stranke činiti vladu, jer je predhodna vlada učinila, što javno što tajno, sve da potkopa svaki oslonac Srbiji - i ekonomski i u pogledu Kosova i Metohije. Ne vidim šta je dobro nasledila ova buduća vlada. Jedino, ako je to dobro, da se narod neće buniti, odviknut od izbora, odn. uveren od 2000. da džabe izlazi na izbore - rezultat je sve gori i gori.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner